Troll Kingdom

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Je m'emmerde de TK

Le TK est devenu un trou de cul. Je n'aime plus le TK parce que maintenant on a plusieurs de ADMIN trou de cul. Je vais me trouver un meilleur site.

manged est un trou de cul. N'utilisez pas la croix pour le merite pour votre signature parce que vous ne savez pas la significance de cette symbole.

Grammour Boy said:
Le TK est devenu un trou de cul. Je n'aime plus le TK parce que maintenant on a plusieurs de ADMIN trou de cul. Je vais me trouver un meilleur site.

What that? Is not francais. Stop use translation program waste Paladin time. You think trollkingdom.com is shithole? Paladin agree. Admin is owner of site and also is asshole? C'est vrai. Good idea go find better site. Paladin suggest find site francais for Grammour faggot boy to learn type French properly. That up there is bullshit like doggie doo. Sais-tu combien de temps ta mere prend pour chier? Neuf mois!

Back