The story of this CUNT!

DiegoWolfFox

New Member
I am not naming that fur because it is rude to name that certain someone. TriggerFox *cough* Ah fuck I just DID D:

First of all the story!

It all started off when a fur posted in that community on LJ. So yeah he wanted some advice on fursuit building eventhough that I am not a builder myself. He was not sure about posting his pics of his work because he thought he was not good enough. So I gave him some nice advice and to boost confidence etc. Then I had a reply from on his post but it was from someone else that was giving me some rude talk to me. The drama went on from there. The drama was so bad that the post of his got ruined and got deleted. I felt upset by that because he wanted help and advice not the drama. It seems that drama starts up without anyone knowing that it was poor wording causing misunderstanding.

Couple of hours past then drama on me moved from LJ to FA thanks to that fur. So he does a journal on FA about me on my reply on LJ just to generally make me angry. So I sure did reply alot to that FA journal that he created but me telling him to grow up and behave himself never worked. So he carries on making fun on me and to make me more angry. It annoyed me most when he posts the link with my icon to my FA page. I have never felt so angry in a long time that it made me come to the point to report that post to the admin to force him to take that FA journal of his down because it was a very personal matter that really needed to be discussed privatly with that fur in PM except from him posting journal on me for everyone to look at. So I decided to PM him on LJ to tell him what is your problem. But drama still would not stop.

I really cannot cope with this anymore and I need help on coming to some sort of aggrement between me and him to ignore each other because tried it by myself but it failed.

The latest!

I did this fake magazine cover on his fursona to get back at him after all the crap he gave me so I posted it to him privatly in PM on LJ to get back at him because I was so angry indeed. This was about Two weeks ago so after I posted it by PM to him on LJ. He then goes and submits that on his FA page on just to take the piss out of it and to mock me more and more. Because of that I again reported to the admin complaining about this submission he posted on his FA of that fake magazine cover thing. This was really a private drama in PM but he goes to tells everyone and posts it to cause so much drama. It was absolutly ridiculus. All this has made me very angry.

Another incident was just earlier when he yet again posts on his FA journal to " Suck my big black fox dick" And acusing me that I am still storking him after making an agreement to stop this hating eachother. It seems now that agreement has failed so I need a new one and need help with it.

I wish this issue between me and him stop completly and make up because this issue is way out of control. I really need some help to stop this issue before it gets evenmore worse indeed. I want to shake hands with this guy and both surrender.

THIS MAY SOUND VERY MUCH FUR FAGGY BUT WHO GIVES A FUCK RIGHT ?

THIS ELITIST FUCK THAT I TALKED ABOUT NEEDS TO EAT SHIT AND DIE!
 

DiegoWolfFox

New Member
Go down the pub, have a pint, and put this shite out of your mind.

Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?Why ?
 

Gagh

Χριστόφορος
Probably because your opening post makes you sound like a closeted, obsessed & lifeless twat.
 

DiegoWolfFox

New Member
Probably because your opening post makes you sound like a closeted, obsessed & lifeless twat.
No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!No!
 

WillsZenith

a treat for missmanners
wow. just wow.
 

CaptainWacky

I want to smell dark matter
Thread of the year.
 

Diego

I came for the cookies
Turns out I was off my meds when I made this thread, and now I can't even remember my password for my newer account which I only made last Feb but started posting just now, like this account I totally made in 07 but I was too chicken shit to post so I lurked. I won't be making any more stupid threads like this tho, I'm glad too.
 

Diego

I came for the cookies
PS I am totally a furry and I don't care what you think. So there!
 
Top